غمگین و احساسی
خاطره های به یاد ماندنی

درد ، مرا انتخاب کرد . . .
من ، تو
را . . .
تو رفتن را . . .
آسوده برو ، دلواپس نباش . . .
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم . . .

*******

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم “ وابستگی ها ” ، وام های کوتاه مدتی هستند با بهره های سنگین . . !

***********

بهترین قصه ی دنیا عشق است و بدترین آن عادت . . .
اما بدترازهمه عادت به کسی است که روزی
عاشقش بودی . . . !

*********

ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ ﺗﻮ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻪ ﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﯿﺸﮑﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ . . .



نظرات شما عزیزان:

شکرپنیر
ساعت1:57---28 تير 1392
سلام به دوست خوبم علی اقا
برات آرزوی سلامتی دارم

اگه این مطلبو تا آخر بخونی ممنونت میشم
شاید به درد تو هم بخوره مثل من که خورد
خب
این سایتی که بهت معرفی میکنم برای کسب درآمد از بازدید سایت های دیگه است
خب فرقش با بقیه چیه؟
فرقش اینکه شما فقط کافیه سایت رو باز کنید ، خود سایت به صورت خودکار عمل بازدید رو انجام میده و محدودیت بازدید هم نداره
مثلا شب ها که اینترنت رایگانه میتونی سایت رو باز کنی و تا صبح بخوابی خود سایت اتوماتیک بازدید رو انجام میده و حسابت شارژ میشه
راه های دیگه هم برای افزایش شارژ حسابت داره که خودت بیا ببین
سرت رو درد نیارم
خودت بیا ببین چطوریه ضرر نداره
ثبت نامش هم رایگانه
اینم ادرس سایت
http://www.mitrarank.ir/?where=register&reagent=1977

اینم یه سایت که به ازای هر بازدیدکننده وبلاگت بهت پول میده
تو فقط باید کد پاپ آپ را در وبلاگت قرار بدی
اینم لینکش:
http://likeee.ir/?q=regnuser&moref=4937
هر جاش هم گیر کردی بیا تو وبلاگم بهم بگو تا کمکت کنم

راستی منم مثل خودت وبلاگ نویسم اگه با مطالب بالا حال نکردی بیا تو وبلاگم یکم بخند
ممنون که وقت گذاشتی برام
موفق باشی


نگار
ساعت1:30---26 خرداد 1392
سلام عزیزم خوبی؟ اومدم بهت سر زدم اگه دوس داشتی و وقت کردی به منم سر بزن فدات فعلا

sanaz
ساعت11:43---16 خرداد 1392
بعضی وقت ها چیزی می نویسی از دلت
برای یک نفر !
اما دلت می گیرد ،
چشمانت پر از اشک می شود ،
قلبت خالی می شود ،
وقتی یادت می آید ،
همه آن را می خوانند و می پسندند ،
جز همان یک نفر …!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 9 خرداد 1398برچسب:,ساعت 16:12 توسط علی g سوزوکی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت